مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیکی
مدیر گروه : جناب آقای احسان عباسپور
1 – تعریف و اهداف:
مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیکی یکی از دوره های مصوب آموزش عالی میباشد که اهداف این دوره بقرار زیر میباشد:
الف : شناخت همه جانبه و دقیق وظائف سازمانهای بازرگانی
ب : آشنائی و فراگیری نظریه های نوین مدیریت بازرگانی
ج : شناخت مسائل و مشکلات مبتنی بر مدیریت بازرگانی
د : جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل تخصصی مسائل مدیریتی
ه : ارتقاء توانائی تحقیق در جهت رفع مشکلات و بهبود بازده مدیریت بازرگانی
و : اداره موفقیت آمیز امور بازرگانی سازمانهای دولتی و خصوصی
ز : بطور کلی ارتقاء دانش علمی و پرورش متخصصینی کارآمد در حوزه های مورد نیاز کسب و کارهای تولیدی ، تجاری و خدماتی با تاکید بر قابلیتها و دستاوردهای نوین تجارت الکترونیکی
2 – طول دوره و نظام آموزشی
طول دوره چهار نیمسال آموزشی مجازی مشتمل بر سی و دو واحد درسی میباشد.که از شانزده درس دو واحدی ( بدون پایان نامه ) بقرار زیر تشکیل میشود:
دانشجویانیکه این دروس جدول جبرانی را در مقطع کارشناسی بصورت حداقل دو واحدی نظری با حداقل نمره 12 گذرانده باشند ملزم به اخذ این دروس نمیباشند.
- دروس پایه 12واحد
- دروس اصلی 10 واحد
- دروس تخصصی 10 واحد
- شیوه آموزش محور بدون پایان نامه می باشد و به جای پایان نامه 6 واحد درسی گذرانیده می شود.
3 – فهرست دروس به شرح زیر است:


دریافت کاتالوگ رشته